
√оловна стор≥нка

*
36014
м. ѕолтава,
вул. ѕушк≥на, 74
(
2-88-33
(
2-59-85


|
|
афедра ф≥зики
Ѕовсуновська
¬≥ктор≥¤ ≤ван≥вна

ѕрацюЇ
в середн≥й школ≥ є 38 м. ѕолтави з дн¤ њњ
в≥дкритт¤,
з 1990 року. ј починала вчителем ф≥зики та
математики —таросолотвинськоњ середньоњ
школи Ѕердич≥вського району ∆итомирськоњ
област≥, куди прињхала за направленн¤м
п≥сл¤ зак≥нченн¤ ѕолтавського державного
педагог≥чного ≥нституту ≥м. ¬.√. ороленка у
1976 роц≥. ѕот≥м були середн≥ школи є18 ≥ 16 м.ѕолтави. ≤ ось уже 24-й р≥к на осв≥т¤нськ≥й
нив≥.
‘≥зика
Ц наука надзвичайно важка дл¤ школ¤ра.
ѕроте засвоЇнн¤ нових ф≥зичних пон¤ть ≥
закон≥в не вимагаЇ б≥льшоњ км≥тливост≥, н≥ж
вивченн¤ поез≥њ, ≥ноземноњ мови тощо.
ўоб
добре њњ знати треба мати знанн¤ ≥ з ≥нших
предмет≥в: б≥олог≥њ, географ≥њ, х≥м≥њ, а
особливо треба знати математику. ј ще треба
мислити конкретними ≥ абстрактними
категор≥¤ми.
∆одна наука так не розвиваЇ мисленн¤ д≥тей,
просторову у¤ву, ¤к ф≥зика.
ƒл¤
того, щоб ф≥зичн≥ образи стали б≥льш
привабливими дл¤ д≥тей, ¬≥ктор≥¤ ≤ван≥вна
використовуЇ р≥зноман≥тн≥ методи навчанн¤,
вивчаЇ своњх вихованц≥в, њх зд≥бност≥,
нахили, уподобанн¤, н≥коли не забуваЇ про
розвиток њх творчих зд≥бностей, про
актив≥зац≥ю њх мисленн¤, диференц≥йовано
п≥дходить до
процесу навчанн¤, тобто враховуЇ
≥ндив≥дуальн≥ особливост≥ школ¤р≥в, р≥вень
орган≥зац≥њ њх д≥¤льност≥, здатн≥сть до
самост≥йних
узагальнень та пошук≥в.
¬икористанн¤
учителем диференц≥йованого п≥дходу до
учн≥в
на уроках ф≥зики вже не перший р≥к дало
чимал≥ результати ≥ користь дл¤ учн≥в:
значно покращилась њх робота на уроц≥; вони
краще усв≥домлюють поставлен≥ задач≥, так
¤к працюють на посильному дл¤ себе р≥вн≥; њх
самооц≥нка стаЇ б≥льш реальною.
¬они
розвиваютьс¤!
|